Thursday 1 May 2008

2. Madriid

Ma arvasin, et mul tuleb Madriidi teemaga seoses kohe meelde see Anne Veski laul kus ta igal pool käib, kaasa arvatud Madriidis, aga vaat jupp aega ei tulnud ikka, ja siis ei tulnud see ka meelde mis ta seal Madriidis tegi. Midagi oli siidiga seoses vist, aa, ei, see oli Hiinas, Madriidis suples morsitiigis... Well, morsitiike ma seal ei näinud, küll aga niisama, enamasti purskavaid, väiksemaid veekogusid.



Lisaks sellele olivad seal:
- suured majad, tihtipeale natuke keerulisema väljanägemisega kui lasnamäe kuudid ning paljud neist omasid ka lahedaid kujusid elik skulptuure katustel.


- Natuke veel suuremad majad kus inimesed (välja arvatud need kellel fotokad kaelas olid) imelike nägudega istusid, midagi endale nina alla pomisesid ja mingite väliste vägivallatundemärkidega kaunistatud kujude jalgu katsusid, mis suurest katsumisest suhteliselt kulunud välja nägid.


- palju inimesi (räägitakse, et koos eeslinnadega 5 milli)
- soe ilm



- pime, eriti öösel


- lisaks on neil seal säilinud selline veider meelelahutusvorm nagu härjavõitlus (ma ei saa aru miks euroopa liit seda ära ei ole keelustanud). See on 1 mõttetumaid meelelahutusvorme mis ma täiskasvanute esituses näinud olen, kui ehk eesti vutikoondise versioon jalgpallist välja arvata (ma ei saa aru miks euroopa liit seda ära ei ole keelustanud). Selle tunni jooksul mis me seal istusime tehti kolmele härjale 1-0 ja parasjagu võeti ette neljas kui me sealt jalga lasime. Maiviitsi pikalt seletada, aga pmst alguses 4-5 tüüpi roosade rätikutega väsitasid härja ära ja lükkasid talle orasid turja, hobuse otsas istuv sell torkis teda pika piigiga nii et verd voolas lõbusalt, siis tuli punase rätikuga tüüp, narris looma sellega veel natuke aega, lükkas mõõga talle sisse kuhugi ning lõpuks lõi härja teise mõõgaga lihtsalt maha. Rahvas plaksutas. Käige pekki. Ja nii siis mingi 4 korda vähemalt õhtu jooksul. Kas tõesti täiskasvanud täies elujõus meestel midagi targemat teha ei ole. Muidugi paras peacocking käis ka asja juurde igas faasis. Tore kultuuriline eripära igatahes.


Eh, kusjuures netist leidsin nüüd Veski laulude sõnad ja selgus, et "matadoorid möllavad Madriidis". Ja morsitiigid olid Mosambiigis hoopis, aga sinna ma pole veel jõudnud.

No comments: