Thursday 17 April 2008

1. Algus

Niih. Mõtsin, et peaks oma blogi tegema. Osade sõprade arvates on blogistamine küll kuidagi seotud omasooiharusega, eriti just meeste puhul, aga noh, ma loodan, et nad eksivad :)
Idee iseenesest on selles, et kuna ma siin suhteliset palju naaber- ja mitte nii naaberriikides ringi liigun (ning tulevikus on plaan aegajal hoopiski mitte naaberriikideks klassifitseeruvates riikides ringi liikuda) siis võiks sellest liikumisest midagi kirja ka panna. Pilte ma ju aegajalt picasawebi üles riputan, aga kena oleks ju natuke teksti ka juurde panna, et pildivaataja aru saaks mis seal pildi peal nüüd nii erilist on (well, enamasti polegi midagi :)). Selle blogistamisega seotud suured küsimused on:
a. kas ma viitsin
b. kas ma leian aega (ehk siis kas ma ikka viitsin).
Nii et valitseb reaalne oht, et käesolev jääb blogi esimeseks och viimaseks sissekandeks.
Lisaks igavatele reisikirjeldustele ja muule sarnasele valitseb oht siit blogist aegajalt ka muud juttu leida. Luban siiski, et üritan ennast oma mõtete avaldamisel siiski taltsutada, aga ei julge lubada midagi selle lubaduse pidamise kohta :)

2 comments:

Babajagaa said...

ma blogin juba siin ee umbes 3 aastat ja omasooiharust pole ma veel endal täheldanud:)) Aga vb lööb see millalgi hiljem välja?

muliver said...

No loodame, et ei löö :)